28th February 2017 - Welcome meeting for erasmus incoming students

On Tuesday 28th February 2017 there will be an official welcome meeting, specifically addressed to the Erasmus students incoming at the Department, which will provide with the chance to meet each other and with all the required information about the courses, the exams, the changes of the learning agreement and so on. The meeting will take place at h. 13.00 in Sala Riunioni (2nd floor of Palazzo Dossetti, Viale A. Allegri 9 – Reggio Emilia) and will be hold by the Departmental Erasmus Coordinators.
Participation to the meeting is highly recommended.

Martedì 28 febbraio 2017 ci sarà un incontro ufficiale di benvenuto, specificamente rivolto agli studenti Erasmus in entrata del Dipartimento, che darà la possibilità di incontrarsi e di ottenere tutte le informazioni sui corsi, gli esami, le variazioni del Learning Agreement e così via. L’incontro si terrà alle ore 13.00 in Sala Riunioni (secondo piano di Palazzo Dossetti - Viale A. Allegri 9 – Reggio Emilia) e sarà tenuto dai Coordinatori Erasmus del Dipartimento.
Si raccomanda vivamente di partecipare all'incontro.